
Ternat
Personeelskaart
Elke medewerker van het gemeentebestuur kan een personeelskaart aanvragen.
- Een houder van een personeelskaart kan zonder beperkingen parkeren in de zone aan het administratief centrum.
- Een personeelskaart is gekoppeld aan de nummerplaat van je voertuig. Zo weet de parkeerwachter of het voertuig in die zone geparkeerd mag staan.
Tarief
Een personeelskaart is gratis.
Je personeelskaart niet gelegd?
- Je kiest automatisch voor een retributietarief van € 20,00 per halve dag. Een dagdeel loopt steeds van 9u tot 13u en van 13u tot 18u.
- De parkeerwachter schuift je retributiebon onder de ruitenwisser van je voertuig.
- Je betaalt je retributie binnen de 8 dagen.
Voor wie?
Vereiste documenten
Hoe aanvragen?
Hoe gebruiken?
Elke medewerker van het gemeentebestuur van Ternat.
- Een attest van hoofdverblijfplaats (bewijs van woonst) of een uitlezing van je identiteitskaart
- Het kentekenbewijs van je voertuig - deel I
- Indien je over een lease- of bedrijfswagen beschikt: het bewijs van je bedrijf dat jij de hoofdbestuurder bent of de statuten van je bedrijf als jij bedrijfsleider bent.
- Een bewijs van tewerkstelling dat verklaart dat jij een medewerker bent van het gemeentebestuur van Ternat.
Hoe je personeelskaart aanvragen?
- Verzamel de 'vereiste documenten'
- Vul het online aanvraagformulier in of ga langs in onze parkeershop.
Leg je personeelskaart goed zichtbaar in je voertuig achter de voorruit: de nummerplaat en sector moeten leesbaar zijn.
Je kan een tijdelijke personeelskaart aanvragen als je met een vervangvoertuig rijdt. Vraag een attest in je garage dat verklaart dat je met een vervangvoertuig rijdt en vraag hiermee in de parkeershop je tijdelijke kaart aan.
Je plaatst je tijdelijke en de originele kaart voor lokale activiteit achter de voorruit van je voertuig zodat de parkeerwachter de situatie juist kan beoordelen.