City Manager Aalst

Voltijds (occasioneel zaterdagwerk) | 38,5 uur/week

DE JOB
  • Je geeft leiding aan het team van onthaalbedienden, administratief medewerkers en parkeerwachters in jouw regio. Je maakt de werkplanning op en houdt de personeelsadministratie up to date.
  • Je bent verantwoordelijk voor het aanwerven, opleiden en evalueren van jouw team.
  • Je werkt nauw samen met onze operationeel directeur.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klant en leverancier.
  • Je waakt over de orde en netheid van de parkeershop, beheert de materiaalstock en plaatst bestellingen.
  • Je biedt waar nodig polyvalente ondersteuning bij de dagdagelijkse taken van jouw team.
WIE BEN JIJ?
  • Je bent een echter teamplayer en beschikt over de juiste managementvaardigheden om alles in goede banen te leiden.
  • 'Plan- en organisatievermogen', twee woorden op jouw lijf geschreven.
  • Word en Excel hebben voor jou weinig geheimen. En ook het in de vingers krijgen van bedrijfseigen softwarepakketten is voor jou geen probleem.
  • Je bent een 'doener', hands-on en ambitieus!
  • Je kan zelfstandig en efficiënt werken. In jouw strategie is de rode draad steeds prestatie-, oplossings- en resultaatgericht werken.
  • Je spreekt Nederlands, met kennis van Frans en Engels.
  • Je beschikt over een rijbewijs B en een wagen.
WAT BIEDEN WIJ?
  • Een gevarieerde job in een leuk en dynamisch team.
  • Een aantrekkelijk loon met extra legale voordelen (o.a. groepsverzekering, maaltijdcheques, 3 ADV-dagen, ...)
  • Een groeiende onderneming met doorgroeimogelijkheden.
OVERTUIGD?

Stuur je CV en motivatiebrief naar vacatures@parkeren.be

Interesse in deze functie? Solliciteer nu.

500 characters left

Max 500 tekens

Algemene voorwaarden *
Privacy policy *